..

Salı

Zayıflamak İçin Ne Yapmalı? Ayda 18 kilo Vermeliyim

zayıflamak için ne yapmalıyım?
ZAYIFLAMAK İÇİN DOĞRU SEÇİM
    Kilomdan dolayı eşimle pek problem yaşamıyorum, o benim kendimi rahatsız hissetmemden dolayı benim kilo vermemi istiyor. Çünkü kilolarım beni gerçekten çok olumsuz etkiliyor. Çevremdeki insanlara gelince, evet onlardan çok olumsuz tepkiler alabiliyorum. Hele o kolumu tutup da nedir bu kollar veya göbeğimi tutup ne bu göbek dedikleri zaman gıcık oluyorum onlara. Hele bir de birine misafir gidersiniz, yemek masasında her nedense konu muhakkak kilolara gelir. Başkalarından söz edilir ne kadar kilolu, bu kilolara rağmen hala herşeyi yiyor diye. Tam da yemek masasının başında ya hiçbir şey yiyemezsin ya da inadına üstüne alınmamış edasıyla yiyeceğinden de fazla yesin. İnanın bu durumlar insanın diğer insanlarla ilişkilerini bile çok etkiliyor.    Alışveriş yapmayı çok sevmeme rağmen, alışverişler beni hep üzer. Kafamda almak istediğim bir şeyler vardır, mağazada beğendiklerimi alırım, giyinme kabinine gider giymeye başlarım. Ama daha dışarı çıkıp da eşime yada arkadaşıma (hangisi ile alışverişe gitti isem) göstermeden kabinden çıkar elbiseleri bırakır, mağazadan çıkmak isterim. Hele mağazaya zayıf bir arkadaşımla gittiysem, almak istediğim bir şeyler varsa bile bakmam. Sadece raflarında kıyafetlere bakar, arkadaşıma şunu bir denesene çok güzel bir elbise der onda görmek isterim. Bu durumun insanı ne kadar rahatsız ettiğini size anlatamam. Eşim sağolsun onun yanında daha rahat alışveriş yapabiliyorum. Ama ondan da fiziğim dolayısıyla çok utanıyorum.

ZAYIFLAMAK İÇİN DOĞRU SEÇİM
İnanın ki ben bu saydıklarınızın hepsi için kilo vermek istiyorum. Ama en ağır basan sebep doğrusu estetik ve sosyal çevre için kilo vermek istemem. Eğer kilo vermek nasip olursa ilk yapmak istediğim kendime çok güzel her zaman sadece vitrinlerden baktığım kıyafetleri almak olacak. Ve daha fazla spor kıyafetler alacağım kendime. Kilom dolayısıyla spor kıyafetleri kendime yakıştıramıyorum çünkü.
   Kilolu olmak insanın her türlü hayatını etkiliyor. İş hayatımda çok başarılı bir insan olmama rağmen yine de bir tarafım eksik gibi hissediyorum hep kendimi. Sosyal çevremi de etkiliyor tabi. Başkalarına ne kadar güzel olmuşsun dendiğinde bana ne kadar şişmansın diyorlarmış gibi geliyor hep. Bunun adı kıskançlık değil inanın ki. Ben çirkin bir insan değilim ama giyindiklerimi üzerimde taşıyamıyorum, fiziksel görüntüm dolayısıyla. Daha doğrusu ben böyle hissediyorum. Aynaları ve fotoğraf çektirmeyi hiç sevmiyorum.
   Zayıflamak için ne yapmalıyım artık bilmiyorum. Başvurduğum yolların hiçbiri bana kalıcı çözüm sunmadı. Hep yarı yolda kaldım. Ya bütçem elvermedi programlara devam etmeme ya iradem. Öyle ya da böyle pes ettim işte.Ama zayıflamalıyım. her ne kadar zayıflamak için ne yapmam gerektiğini bilmesem de, belki bir umut...Ufacık bir ışık da olsa... Ben de zayıf bir kadın olabilirim. Özgüvenimi geri kazanabilirim yeniden. Tamam yapmalıyım etmeliyim diyorum ama ne yapmam gerektiğini bir bilsem...Kalıcı zayıflamak için ne yapmam gerektiğini...Yardıma ihtiyacım var...
Tuğçe Karadeniz
Bafra

Sağlıklı ve kalıcı zayıflamak mı istiyorsanız bu yöntemi detaylıca inceleyiniz: HK Performans Zayıflama Hizmetleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder