..

Salı

Kalıcı Zayıflamak İstiyorum, İdeal Kiloma Ulaşmak İstiyorum

zayıflamak için ne yapmalıyım?
Kalıcı Zayıflamak İçin Ne Yapmalıyım?
   Kilolu olmam evlendikten sonra başladı. 2005 yılında aslında sigarayı bırakmamla birlikte hamilelik süreci, işten bir dönem ayrılma, evliliğimdeki mutsuzluklar, hayal kırıklıkları vs yemeye itti beni. Abur cubur severim de, o yüzden sürekli şişman değildim. Kilo alınca
rejim yapardım verirdim falan ama istikrar yok.  Sıkıldım artık ve hayatımı düzene koymak istiyorum. Beni mutsuz eden evliliğimi noktalıyorum bu aralar bir tatsız dönemim var. Kendimi de yenilemek amacıyla kilo vermek istiyorum ve bu sefer koruyabilmek de istiyorum. Boşanacağım için ayrıca mutluyum. Önemli olan bu kararı verebilme sürecimde kendimden emin ve mutlu olmam. Kısa sürede kilo vermek bana kendimi iyi hissettirecek. Kalıcı zayıflamak istiyorum ama kalıcı zayıflamak için ne yapmalıyım bilmiyorum.
ZAYIFLAMAK İÇİN DOĞRU SEÇİM
   Çevremde sevilirim. Esprili, konuşkan, neşeliyimdir. Sakinimdir, sabırlıyımdır ama işle ilgili bazen agresif olabiliyorum.

   Çocuğum olduktan sonra pek de sosyal olamadım. Onunla ilgilenmem gerekiyordu tabi. Zaten böbrekle ilgili doğuştan hastalığı vardı.
2.5 sene onunla uğraştık, şimdi iyi. Eskiden evlenmeden önce sosyal ve aktiftim. Yediklerime, vücuduma dikkat ederdim. Düzenli olmasa da spor yapardım. Hele de çocuktan sonra evliliğimde huzursuzluk arttı. Bu yüzden sürekli yemek yedim. Hırsımı kendimden çıkardım. Üzgünken yemek yerim, hatta lokmaları çiğnemeden yutarım ve doyduğumu hissetmem bir türlü. Çünkü ancak böyle mutlu hissediyorum kendimi.
   Ne yaptıysam, hangi yolu denediysem olmuyor, kalıcı olmuyor oluyorsa da 3-5 ay sonra eski kiloma dönüyorum. Bir garip kısırdöngü içine girmişim, nasıl kurtulacağım bilmiyorum. Kalıcı zayıflamak için ne yapmam gerektiğini bilsem, inansam başaracağıma bu işe yoğunlaşacağım ama nerde... Takılıp kalmışım bu derde...

   Özel hayatım biraz çalkantılıydı. Çok mutsuzdum ama şimdi boşanma arifesindeyim. Eski görüntüme dönmek istiyorum ve kendimi iyi hissediyorum. İnşallah bu defa başarırım. Belki de son şansım ama denemek istiyorum. Kalıcı zayıflamak için ne yapmalıyım, siz duyarlı insanlara sesleniyorum.

Canan Özkök
Yalova

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder